بهترین عینک ‌های بهاری

زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
بهترین عینک ‌های بهاری

این عینک بهاری را نخستین بار شرکت کانادایی Bausch & Lomb در سال 1936 با هدف محافظت از چشم خلبانان اختراع کرد. اما، این عینک ها فریم های فلزی بسیار نازک و پل های دو یا سه تایی دارند و در حال حاضر جزء ترند ترین عینک های بهاری آفتابی ای هستند که می‌توانید بخرید.

مردم به ویژه آویاتورهای برند بریتانیایی Cubitts را دوست دارند. آن‌هایی که به نام خیابان کولیر در لندن نام‌گذاری شده‌اند، برای افزایش طول بینی‌های کوتاه طراحی شده‌اند. آویاتورهای تقلیدی چرمی برند اسکار دین، از قاب‌های معمولی قوی‌تر هستند. این آویاتورها الهام‌گرفته از عینک‌های دوکانونی ایتالیایی دهه 60 با خطوط ظریف هستند. در زمینه عینک های بهاری کلاسیک، به Ray-Ban نگاه کنید. فریم‌های تا حدی مربعی Ray-Ban بسیار خاص هستند.

 

  • عینک‌های دی-فریم، برای ظاهری کلاسیک و پیچیده.

عینک های بهاری آفتابی دی-فریم (قاب به شکل حرف D انگلیسی) زمان و مکان نمی‌شناسند. هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که این سبک از کجا منشأ گرفته است. اما صدها تولید کننده در طول سال‌ها روی آن تمرکز کرده‌اند. یکی از برجسته ترین تولیدکنندگان این فریم ها برند Ray-Ban است. اما ما آن قاب‌های کلاسیک Ray-Ban را پیشنهاد نمی‌کنیم. ما چند گزینه کمی بهتر پیدا کرده‌ایم. طبق گفته مجله ایتالیایی ایندیپندنت، این قاب ‌های جدید با نام جیانکارلوس، توسط لاپو الکان، نوه، جیانی آنیلی طراحی شده است. همچنین قاب‌های Monc's Príncipe به رنگ آبی مرمری بیشتر مورد توجه ما هستند. یا اگر به ‌دنبال عینکی قدیمی‌تر هستید، Carril از برند اسکار دین در رنگ‌های قهوه‌ای و یا به رنگ بطری سبز قدیمی چطور است؟

 

مدیر
چهارشنبه، 29 دی 1400


نظر شما

متن نظر