مدل های مختلف کیف پول مردانه

زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
مدل های مختلف کیف پول مردانه

کیف پول ها یکی از مهم ترین وسایلی هستند که هر مرد باید یک مدل خوب از آن را همراه خود داشته باشد؛ زیرا کیف پول ها مهم ترین مدارک شما از جمله کارت اعتباری، شناسنامه، پول های شما و خیلی از وسایل مهم دیگر شما را در خود جای می دهند؛ به همین دلیل است که باید یک مدل خوب آن را خریداری کنید تا خیال خود را از بابت امن بودن جای وسایل خود راحت کنید. کیف پول های مردانه مدل های بسیار زیادی دارند. ما در این مقاله، انواع کیف پول مردانه را معرفی کرده ایم.

مدل های مختلف کیف پول مردانه

در ادامه چند مدل از کیف پول های مردانه را به شما معرفی کرده ایم :

کیف پول دوفولد

کیف پول هایی که به دو بخش تقسیم شده اند را اصطلاحا کیف پول های دوفولد می نامند. این کیف پول ها معمولا زیپ ندارند و برای بسته شدن، از وسط تا می شوند. این کیف پول ها فضای کمتری دارند؛ اما در ازای آن طراحی باریک تری دارند و بسیار راحت تر در کیف یا جیب شما جا می شوند.

کیف پول تری فولد

در معرفی انواع کیف پول مردانه باید گفت که این مدل از کیف پول ها سه بار تا می شوند تا بسته شوند؛ به همین دلیل کمی ضخیم تر از مدل های دوفولد هستند و فضای بیشتری نیز دارند؛ البته همه چیز به طراحی آن بستگی دارد. حتی ممکن است برخی از کیف پول های تری فولد نازک تر از دیگر مدل ها باشند و فضای کمتری اشغال کنند. از آن جایی که این کیف پول ها فضای سومی هم دارد، باعث می شود تا جای بیشتری برای قرار دادن کارت های اعتباری، پول ها و کارت شناسایی خود داشته باشید.

کیف پول دسته چک

یکی دیگر از مدل های محبوبی که در معرفی انواع کیف پول مردانه باید به آن اشاره کرد، کیف پول های دسته چکی هستند. این کیف پول ها بر خلاف اسمشان می توانند چیزی بیشتر از دسته های چک را در خود جای دهند و از آن چه که فکر می کنید مفید تر باشند. این کیف پول ها یک شکاف برای دسته چک ها، پول نقد یا کارت شناسایی شما دارند. این کیف پول ها گزینه های چندان مناسبی برای نگهداری کارت های اعتباری نیستند؛ زیرا فضای مخصوصی برای آن ندارند و نمی توانند آن را خوب نگه دارند؛ اما یکی از خوبی هایی که این کیف پول ها دارند، این است که به راحتی در جیب سینه پیراهن شما جای می گیرند.

کیف پول مسافرتی

در معرفی انواع کیف پول مردانه باید به کیف پول های مسافرتی نیز اشاره کرد. این کیف پول ها همان طور که از اسمشان پیداست، یکی از بهترین کیف پول ها برای مسافرت هستند و می توانند به راحتی تمام وسایل شما را در خود جای دهند. این کیف پول ها جای مخصوصی برای قرار دادن پاسپورت های مسافرتی شما دارند و می توانید در آن، چند کارت اعتباری و پول نقد هم قرار دهید. همچنین برخی از مدل های آن جای مخصوصی برای گذاشتن یک دفترچه یادداشت کوچک دارند که می توانید دفترچه یادداشت خود را در آن قرار دهید و هر چیزی که لازم دارید را در آن بنویسید.

اما در معرفی انواع کیف پول مردانه باید گفت که همیشه باید مدلی را انتخاب کنید که با نیاز های شما همخوانی داشته باشد؛ زیرا هر کیف پول برای یک موقعیت و یک سری نیاز ها ساخته شده است. برای مثال این کیف پول نامبرده شده فقط برای سفر مناسب است و ممکن است در موقعیت های دیگر به اندازه دیگر کیف پول ها راحت و کاربردی نباشد.

مدیر
چهارشنبه، 23 آذر 1401


نظر شما

متن نظر